總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月7日星期二

Dirty health


















最近 , 我的血壓心跳率高得驚人 ( 峰值接近 220 , 醫院同我量血既俏護士話隨時爆得 ) , 本來...是 trader 習慣的 , 所以你會見到外國好多 trader 炒野要靠酗酒 , 毒品去平衡超級大既壓力

其實 , 以前都試過咁高 , 年齡...當然是一個問題 , 要根治佢幾乎是不可能 , 好在三高只有一個是我朋友 , 其中兩個尚未出現

明知西葯是毒葯 , 所以迫於無奈 , 用住食物控制下呢個朋友先 , 芹菜 ~ 是有效減血壓的天然食品之一 , 而紅蘿蔔 , 就係對心血管有年輕化之作用 , 兩者一齊用 , 相當有效 , 飲完可以輕易將血壓降低兩成 , BP 由 180 減到 140 , 每星期一至兩次 , 久而久之 , 應該可以將 BP 正常化 , 建議用慢磨機去作冷榨 , 否則蔬果內之營養會被高轉數榨汁機熱量令佢流失

但亦由於蔬果汁太寒涼既關係 , 有的人可能唔受得 , 要加上薑來調節一下 , 薑在中醫學說內亦相當有益 , 行氣活血之餘 , 對不知明既發炎亦有功效

好還好 , 你睇我成盤蔬果 , 先榨出得一杯 , 仲好似 [ 屎水 ] 咁既健康飲品 , 你頂得順先好 !!!

當然 , 好野就通常醜陋既 ....hhahhaha .....選港姐同造星都係

八運 , 係旺自然療法既 , 同用中草藥 herbs , 所以近期你會見到好多由天然物品提煉出既 supplement 賣 ,  當然 , 有必要時就要問下醫生先啦 ......bun

我既立場係西醫療法已經失效.....sorry , 西方醫學得幾百年歷史 , 中草藥療法幾千年文化啦大佬 , 中國同德國係用草藥既表表者 , 唔係表叔呀 ....




Yam   













4 則留言:

  1. 回覆
    1. very healthy , so U now become [ snow man ] 屎撈人 ? just joking ....*-*

      刪除
    2. 之前我見你提過高血壓想介紹俾你,但你話唔使我無再多講,仲有幾種方法的,一齊用效果更好,多謝你賞識,上次見工雖然唔成,但係我搵咗咁多次trader工第一次有得見工,祝身體健康,我哋日日有文章睇!

      刪除
    3. 呢個年頭 , 經濟收縮左幾年 , 券商 / 炒房執笠既執笠 , 搬遷既搬遷 , 作為一個 trader , 自己搵到食已算幸運 , 唔好有太大冀望 , 過了辛苦歲月先諗啦 ......我現在都寫少左好多了 .....無人睇嗎 ....hhahhahahha

      刪除