總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月7日星期二

馬後便隻.....豹









 Yen 今天穿左二十年新低 , 對我而言 , 無乜新意 , 因為兩個月前 ( 4 月 19 日 ) , 當好多人以為低既時候 , 猛咁出呢話 [ 入 Yen ] , 我已在私人群組建議唔好撈底 , 因為未到位 ....

炒匯 , 係我炒期指前既專業 , 程度上已經係去到用 instinct , 唔需要用技術分析了 , 以前日對夜對 , 佢一郁我地就知道怎郁了 , 可能前世日本人欠左我 , 以前炒 Yen 每次都令我有斬獲

咁幾時先見底 ?  

好簡單 , 美股肯死 , 就是日元見底之時

即係話 .....炒 [ Yen ]  double cross [ Dow ] ....可以兩邊一齊贏 ....都係果句 , 唔好信我 , 我只係警慌既  [ 跣人 ] , 成日俾錯料架



Yam








沒有留言:

發佈留言