總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月24日星期五

星星不說謊 ~ 醉生 [ 夢 ] 死

 













世上有乜野好得過 [ 睡 ] 死 , 無痛無病 , 跟住走左去 [ 穿越 ]  , 我阿爺就係咁死架啦 , 希望我都..........

講笑嗟 , 人點會無病呀 , 咁死多數係隱性心腦血管症 , 無驗咪唔知囉 , 有時做阿 Q 都幾有福架 , 我都做緊 , 等佢來搵你先算 , 你唔好去搵佢啦 , 你去搵佢實搵唔到 , 佢搵你一定搵到

在 Natal 搵唔到野 , 就要去 Helio chart ....一定有野睇到既.....睇八字裡既漏網之魚 , 通常都能在天星裡搵到

又係大十字 , 最大果粒三刑 + 兩粒木火星 135 破先天三合

明白種種死法 , 睇得多 , 你都知你自己幾時玩完 , 趁早駛晒 d 錢佢啦  .....笨

又到 weekend , 得閒諗下自己點解要來完又走 , 唔知攪乜存活既人生意義吧 ? 

又係果句主同你講 ~ 考驗你咩 ....傻啦 , 你俾番晒我已經無左既野先再考驗我啦唔該

基哥願意無一半身家换番青春 , 我都得 , 唔好洗我腦 , 淨低一張大期 margin , 換番去 25 歲 .....deal ?


https://www.youtube.com/watch?v=gzljg1RsM08




Yam 







沒有留言:

發佈留言