總網頁檢視次數

網誌封存

2022年5月26日星期四

預測即時對現 ~ 收工

 







19950 買上 

我發夢只係發個多鐘架嗟 , 好過好多人發成世都未達成

我係一個安份守紀既人 , 夠就停手

突然想去飲下午茶 , 所以平倉收工

餘下既波幅 , 就算上都好難捱......自已諗下理由 



Yam 








4 則留言:

  1. 嘩嘩,高手高手,次次事後先話自已入左,利害利害

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既出現 , 突顯左而家周圍去睇人地個 blog 或 KOL video 既人 , 智慧係有問題既

      若果你唔理真定假 , 又無問 , 咪完全無煩惱囉 , 問完又無答案 , 即係自尋煩惱 , 浪費了自己既時間 , 何必呢

      最後 , 我寫左十幾年 , 你既問題同十多年前既人一樣 .....無新意

      你都係再去周圍搵個對象睇把啦

      那....有 d 攞埋張人地成日贏錢 statement 出呢既 , 但又無名 , 又唔知係咪 AB 兩個倉一揸一沽造出呢既 , 主角永遠都無自己張單既 , 你去信佢啦

      其實 , 我都做左幾十年老千了 , 你唔好搵我啦 , 要拮穿老千 , 就要做個更大既大老千 !

      刪除
  2. 其實好靠 你自已去理解 。無人有意務捉你手仔講你聽做C/P 。利申我自已就係199xx 加左注call 出HL , JUST TRADE WHAT U SEE

    回覆刪除
  3. http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120718/00470_002.html

    回覆刪除