總網頁檢視次數

網誌封存

2022年4月9日星期六

Today I got [ Adidas Rom ] after P 圖

 














或許 , 明天會係 K Swiss ......四劃 , 千祁唔好係好邪既 Tick 鞋就 OK 了 

場景是九龍仔大杭東陸運會年代 , 我地已經是 Adidas Fans .....平衡時空四十年 , 我已穿緊 [ 允記 ] 而家好 hit 既窄身露 B 褲周街走

其實當時是一生中最開心既時候 , 天真又無牙 , 大家都無乜機心 , 平等對待 , 我隔離個四眼仔 , 早我 20 年八九十年代已替人炒外匯期指私人 pool  , 專攻 [ 反走勢 ] 炒法 , 當年已贏左成球 , 不過去收 [ 分紅 ] 時 , 俾人呃 ( 反口唔認數 )  , 仲俾人打左一身 , 患左精神病 , 後來自殺瓜左

我右邊既傻仔 , 做左四大會計所既 partner , 非常大支野 .....只間中聯絡下 , 當然 , 仍是朋友 

揸機幫我地映呢幅黑白相既已係佚名劇本 / 導演了 , 好多周星星戲佢都有份動過腦筋 ,  戲裡好多都係我地平時在學校裡既真 gag 呢 , 尤其逃學威龍  

仲有 .....唔講了 , 因為有特殊背景 , 有的早在英政府年代政治部工作 , 97 後移民英國 , 在 whatsapp 有聯 

當時既感情 , 無乜變質 , 因為大家都咁高咁大 , 明白大家由邊處來 , 往邊處去 , 唔似得而家既人 , 相處起來要 [ 估 ] , 估錯邊就可能比炒野仲要慘 .......

幸好既係 , 而家間中都收到仍有去 band 房挾 band 既 video .......whatsapp 過來 , 就會有一晚幾回味既 [ 搖擺 ] 記憶


https://www.youtube.com/watch?v=vyMDaBGP5kw


年少多好 , 頑劣多好




Yam 








沒有留言:

發佈留言