總網頁檢視次數

網誌封存

2022年4月10日星期日

Last day ~ As usual









今天是自我測試之最後一天 , 如果你一路都仲睇緊呢個 blog ...而無做呢次測試 .....你應該只係一個 [ 普通 ]  trader 

回想第一天 , 開始既時候 , 我要去睇翻張帶眼鏡都好難睇到既說明書 , 遵守內裡所講既方法 , follow 1....2.......3 

第二天 , 我已經唔駛睇 , 直接進入實驗階段 .....

到了今天 , 已經無乜驚喜 , 做完只等待結果 !

我想講既係乜 ?  你會見到今天測驗器背景係一張寫滿了時間既紙 , 係我每天都會做既事情 , 做 trade ....就如同我地做每一件事一樣 , 學我先師馮兩努講既 ~ 做每件事情 , 當你付出兩倍努力 , 重複做上七天到廿一天既時候 , 純熟係第一個效果 , 隨著純熟而來的 , 就是事件既 [ 圓滑 ] 性

圓滑性從那裡來 ?  微觀 

我對各個市場不旦止做 / 觀察了廿一天 , 而係觀察廿一年以上 , 每天都問上同一問題 ~ 點解市場係上 ....點解唔係落 , 問得多自然要去解題 , 解題從何得到 ~ 微觀 

西方解剖邏輯學令我們知道 , 當事物被分解到最微細既時候 , 真相就會出現 , 可能未必係最後 , 但一定比平常清晰 , 技術上你要去處理佢 , 應該犯錯既機會越低 

要成為專家 , 扮係無用既 , 只要有一絲豪細小錯誤 , 就暴露了你既無知 , 與其呃呃騙騙 , 不如花時間做多一點 , 培養自己成為真正的專家 , 踏上成功的路

做一個成功既 trader , 只不過都是每天做同一樣既野 , 從不厭棄 .....就如起床洗面刷牙呼吸一樣 , 在平凡中顯出不平凡 


講完




Yam 










沒有留言:

發佈留言