總網頁檢視次數

網誌封存

2015年8月13日星期四

死實如狼五十虎

 
 
 
 
HSIF 1 mins chart
 
 
 
 
 





你地睇下個死蠢 , 懶到出汁 , 夠鐘開市 , set 左部機個 speed 就由得佢 , Q 埋雙手等客 ( 你地 ) 落倉



好似打機咁 , 依住客既多少而夾向客既不利方向 ( speed 冇改 ) 迫令佢地斬倉 /平倉 , 當然係殺多人做野果邊啦 , 所以你越唔肯斬 , 只會令個 Robot 越推向極端既 speed / 方向 ...值得一提既係 [ 單張落倉 ]  既係會被系統優先 target 左 ..... 這是你懂的 ...唔好同我拗啦 , 係我多次測試佢系統既結果 , 我亦問過專家 , 個 algorithm 好易寫 ........呢個亦係大形夾倉後明天 返回原位 overlap 交手倉既具體誘因


你地成日都見到香港市場係  [ 特別反潮流方向市 ]  就係呢個原因 !


明白到呢個原則 , 你就可以依佢特性 , 趁佢夾人 / 後揪既時侯 , 攝住佢個靚位  ( 假突破邊緣 )  入去以極端價格做反走勢持倉 , 佢夾人既同時, 你就可以利用個 Robot ...食到佢盡 ....


可能你會話...講就易......做就..........


當然 , 呢個係一個炒手既  [ 超現實理想 ]  , 睇下你有冇心去下苦功啦 , 誘因就係唔使 [ 估 ] 市 , 風險控制在即日內 , 天天入場就做 , 有  d  似 4 仔 AV 演員 , 毫無感情 , 不過需要狀態同精力 , 反應要快 , 但又唔可以太死版成日同一個姿勢 , 生理心理都要突破好多空間規範 , 絕無道得枷鎖先係大前提


前途可以無限 , 我以前同  partner 遊戲機手閒閒地一天可以做超過 60 轉以上 .....以前在 Institution  係要 check daily statement printout  既 ,  日日好似成本書咁  ,  每轉平均 +/-  20-30 點係正常 , 好運 / 好技術既更唔只呢個數 , 你計到幾錢日啦 .....


成熟既炒家...係需要經過多方面既鍛鍊 / 思考 / 改進 / 驗證 / 失敗先可以成功 , 唔係單靠乜 q 轉勢日架 .....技術 / 莊家行為分析先係基礎 , 其他既只係輔助 , 雪中送炭


試問一句.....市場係可以冇左莊家 / 客仔 ...定係冇左轉勢日 , 而仲可以運作既呢 ?

 
自己考慮清楚乜係主 , 乜係客啦 !   祝你地偷雞成功



我老了 , 太劇烈既運動唔好預我 ,  我已經虎狼都不是 , 就呢連人都唔係了


BTW , 如果有人想我提供 AV 演員服務  ( Astrological speed ) , 可以俾個 email 我.....有個私人 private seminar .........


正確  email 為  yamgroup2014@yahoo.com.sg  ........ 之前之錯誤email  yamgroup2014@yahoo.sg 




Yam













3 則留言:

  1. 回覆
    1. Wow ....Tks ........U are the first one I guess .........remember to ask me giving u a discount at the Seminar , it will be held with 2 weeks time : )

      刪除
  2. 無講到TIM~~係到留名到時CLAIM :) Look Forward

    回覆刪除