總網頁檢視次數

網誌封存

2015年8月13日星期四

落台啦唔該







此致各關心自身財物安全之人仕





我地香港日日有咁多電話騙案 , 騙徒又咁清楚了解我地既狀況 , 其實係因為  [ 資料外洩 ]   Big Data Leakage



你睇下叫你借錢既財務狂妄到話連你身份證都唔駛......就知佢地早已掌握晒全港市民資料啦  !!!   你以為好難攞咩 , 我知道有公司是以每 [ 一百個 ]  名收錢去賣既 , 有 d 公司甚至  PLC 仲公然當呢 d 係佢地既正常收入項目入賬


[ 私人資料供應商 ]  既資源主要來自電訉商 , 地產商 , 銀行 , 卡中心 , 積金戶口 , 政府機關.......無處不在 , 你出得起錢就有 , 千真萬確 , 間唔中又聽到有政府公職人員為私利而利用公司 / 政府資料  [ 泄密 ]  , 我地應該加大刑罰 , 罪至坐監 , 先起到阻嚇作用



我地個個月出糧俾  [ 私隱專員 ]  , 換來既係搔擾同麻煩  , 連最低既保障都冇 , 佢就至今一句聲都冇出......私隱左形 ...........佢唔落台點得 !



本人呼籲各有關人仕 / 傳媒俾 d 壓力佢  !   目的就是保障我地既私穩同財產 , 與及社會秩序




Stupid S .....Step down ....OK   !!!




Regds

Yam Group Gann Research

Yam










4 則留言:

  1. 講得太好, 我FWD呢段MSG 去FB.... :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Tks .......我就冇財冇物冇所謂.........

      BTW.....如果我係 hacker , 就一定買料.... 跟住hack 入去 d 大把錢在銀行既大戶啦..............死未.............個問題其實非常嚴重

      刪除
  2. 剃人頭者, 人亦剃其頭, 賣料既人, 佢啲料都會被人賣出去... -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢地蠢左先.........第一次就賣..........第二次就賣唔到架啦 , 俾人 [ 抄 ] 晒出街啦...........所以而家通街都收到 [ 猜猜我是誰了]

      刪除