總網頁檢視次數

網誌封存

2014年1月19日星期日

Lord of the Ring ~ Root 618

 
 
 
HSIF Daily
 
 




    786 魔咒會否再次生效  ?

    Yam










12 則留言:

  1. 明天就知......heehee........

    回覆刪除
  2. 請問我咁樣畫啱唔啱呀? Yam sir

    http://i1.minus.com/jbdnLLUs8Kh5jl.png

    回覆刪除
    回覆
    1. Yam group member 有佢地既獨特畫法, 若果你唔係.....就可以計出呢......唔使畫既.........

      刪除
    2. 唔好意思, 我唔係好理解你這句說話!
      你們的畫法是不需經過計算嗎?

      刪除
    3. yes ..........every price ( point ) is a part of the big matrix ......so just calculation will b enough

      刪除
    4. Yam sir, 你介唔介意我用電郵向你請教?

      我驚你覺得煩, 所以事前問過你先...

      刪除
    5. 得三種人會搵我..........莊家, 打手, 座盤..........你係邊種 ? 講笑嗟.......email me......yam_fl@yahoo.com.hk

      刪除
  3. 唔怕老實同你講........我三樣都係!!! 講笑咋 :-) Emailed......請查看

    回覆刪除