總網頁檢視次數

網誌封存

2014年1月19日星期日

悠閒的一天

 


今早被人來電吵醒左 ( 應該係下午先岩...因為星期六日是我的昏迷日) , 與其都再睡不到 , 便索性起身換衫落山搵野吃......吃過 lunch /din 之後 , 到深水埗腦場睇下有冇新野 ...行過老餅店 , 好開心地見到久違了之 my favorite ...新鮮出爐之蛋 tart ....熱騰騰 ....好耐都冇吃了....自從走左上山避災後 , 已經很久冇 tart 吃.....都幾懷念 , 今天終於一賞所願 ....大滿足了



 



跟住去左街市 ...我好喜歡睇下街市之人群 , 同聽下佢地既聲音 ....太似 OTC ( open out cry ) 既現場買賣情況了 ...現今電子化後, 冇里聲氣 , 有時連張單成左都唔知.....都幾危險 , 有 d 入世未深既初生之犢 , 仲當炒野係打機咁 , 其實佢地真係唔係好意識到....身陷虎穴既滋味




 



游下游下 , 又經過一間紙紮鋪 , 想必是年近歲晚了 , 很多人都選購緊揮春同利是 , 大家都開心到不得了 , 其實我好明白佢地當然係無事忙啦 , 因為冇幾多人知古時農曆新年其實係一個俾人乜都唔做既休息日子 , 但現在反而變左佢地做多幾倍野好忙既日子....都幾攪笑







香港 ....就係一個咁好玩既小社區 , 一個半小時內邊道都去得到 , 乜都有得吃 ,乜都有得玩既地方


I love Hong Kong !  Don't spoil it


Yam









4 則留言:

  1. 大師上個月我放大假,無所事事走去行山,行左幾日,個肚腩細左,個人輕左.....hahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 無所事事先係最自在嗎........現代既 professional 不再過燈紅酒綠既爛鬼坊生活了, 佢地傾向鍛鍊出健康既身體同意志了.....減到肥 ! 好呀 .....等我都去行下..........近期我都減左十磅.......

      刪除
  2. 我日日見到理D情景,真是想死,出門口好似打交。生果店旁邊有蛋牛治,OK架,到左深水埗call嗎,去食炭鑪打邊鑪。

    回覆刪除