總網頁檢視次數

網誌封存

2024年10月15日星期二

一生 / 身都是病 / 命














到左我咁既年齡 , 除左經驗之外 , 就只剩下了經歷....我已接近 0.8541

年復年 , 月復月 , 我地看到最清楚既自己 , 就是 ~ 星星既來來往往

好多人話如果...如果....點點點 , 佢就會點點點了 , 呢種說話方式 , 總是顯得相當幼稚 , 講果個人 , 跟本從來不面對現實 , 活在幻想裡

我前幾晚在餐廳吃飯 , 隔離個亞伯 , 睇住直播賽馬 , 賽果出左後 , [ 都話架啦 ] ...如果我咁咁咁 ....咪中囉 

跟住等緊小巴 , 有對情侶 : 如果早十分鐘 , 行快 d , 咪搭到前面架車囉 

早幾日 , 在公園享受大自然時 , 有個細路話如果佢呀媽成日唔迫佢讀書 , 世界就會完美了 

上面果幾種人 , 其實....天天又係活在幻想中 .....活在 [ 如果 ] 裡

我會話 , [ 如果 ]  ~ 只存在時間可以易轉既立場下存在既幻覺 , 如果你天天冀望如果會再重臨而事情可以改善的話 , 咁你既人生就真係糟糕過糟糕了

佛法說 , [ 過去 ] 已過 , 不能易轉 , [ 將來 ] 未來 , 不用冀望 .....[ 現在 ] 最真實 !!! 做好現在的你 , 就是把握真實的人生 

如下既日子 , 再多既研究都不如 [ 健康 ] 的重要 , 所以 , 我已將大部份時間 , 投入 [ 占星健康 ] 裡 , 希望能有一番體會 ~ 因為 , 活到現在咁多年 , 我既健康都逃不出 [ 星星 ] 既魔掌 , 每一次大病 / 重要關口都被佢描述得非常精彩 , 如果過往是準確的 , 將來又點會錯呢 

所以上便果兩本書 , 係時候要睇架啦 , 或許有一天 , 能成為一個占星健康師 , 搵出普通人搵唔到病既原因 , 做福人群 , 做一個真正對社會有價值的人啦 ~ 呢個只係我死鬼阿媽既願望..... not mine ....... 





Yam 













沒有留言:

發佈留言