總網頁檢視次數

網誌封存

2024年9月14日星期六

大鱷之老謀深算 , 死性不改

 






Dow 1 mins chart 











HSI 1 mins chart 











比較上一個 post , 同樣係一幅圖 , 不過 time frame 唔同左 , 但係 [ 畫法 ] 既 logic 一樣

你會見到好多 頭肩底 / 頂 ....被假穿越 ....

我地叫呢種係最危險既 [炒家陷阱 ] 

任何圖我都無用 TA indicators , 因為在市場行為裡 , 我只睇 trading psychology

當一班人被困在 [ 市場陷阱 ] 之後 , 就係我既入場時機 , 等大戶殺倉 , 我就會承虛而入之 , 坐上順水推舟之旅程

當然 , 仲有 d 橋妙野 , 你俾心機 , 花多一點時間在圖表裡 , 就會開竅 

世上唔會有一朝發達既 , 任何行業 , 無番十年八載功夫 , 都唔可以叫專業 , 炒賣行業就更加嚴厲了 , 有好多規範要去守到 , 先可以  [ 輸少贏多 ]  生存到架 , 唔好聽人講就話好易發達 , 靠程式做 trade , 就天天坐住贏啦  .......

你點解會信呢 ?  你唔係蠢 , 因為你懶 , 急進 , 唔肯花時間去 ~ 傲骨  




Yam 










4 則留言:

  1. 唔知點解好努力都睇唔明個市, 經濟太差了, 連個市都冇起色

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上炒野輸贏同睇得明唔明個市係無必然關係既 , 天天都可以開好淡倉 , 天天都有一底一頂 .....咁又點需要睇得明呢 , 只要適度控制風險 , 就做乜都得架啦 , 放棄要 [ 睇明 ] 個市既既概念果日 , 就係你開竅既開始了

      刪除
    2. 畢老長買唔賣 , 咪跑贏晒個市囉 , 所有資產都有上上落落 , 你唔理既瞓醒覺又係另一個天下了

      刪除
  2. 而家投資價值已經死曬火,企業都自身難保

    回覆刪除