總網頁檢視次數

網誌封存

2024年8月29日星期四

There are reasons behind everything !!!

 















點解美國三大指數 , 在我昨晚清晨香港時間二時半平倉離場後全部大幅反彈回升呢 ?


1. 我帶住成隊兵 , 佢迫不得已要 [ 就 ] 我地 ?

2. 市場有佢既 [ 特性 ] , 俾我 crack 左 .....

3. 我既操盤策略同佢既操盤策略一體化

4. None of the above .....只係我好彩 !!!


晚晚係咁的話 , 我好快住上山頂嘍 , 好過而家住山邊木屋啦 

其實我真係唔明有 d 人話係江恩鳴家 / 大師 , 日日都話估中個市點走 , 仲要天天低畏地去哄佢既 [ 傻粉 ] 參加乜野月會 / 買評論 , 花超多時間拍 U du 爛片寫 d 十九專欄 , 股市昆唔到你錢 , 又走去開樓市班 .....總之呃到錢就賣豬肉都去做啦 ........

一係佢就係老千 , 由此至終齋嗡無入市 , 一係佢就唔懂江恩技巧 ......扮懂呃傻粉 , 傻鬥傻 

明眼既你地 , 最緊要見到 [ 實證 ] 先信有江恩野 !!!  唔係的話 , 好易中招 , 呢個年代成街都係老千 




Yam 








沒有留言:

發佈留言