總網頁檢視次數

網誌封存

2024年8月27日星期二

信解行證

 















連一張努力包裝成 [ 專業財經 ] 既報紙 .....都好似世界末日咁睇淡香港 , 你覺得仲唔係機會 ? 

佢話香港已經進入結構性危機 , 最差情況會好似 83 / 84 中英聯合聲明咁 , 又提到收歸國有化 , 情況好嚴重咁

明顯地 , 此報既編輯 , 已經被年輕災難化上腦了 .......

以往 , 所有財經報都講緊要扮 smart ass  ~ 投資界從來都是 [人棄我取] [ 趁低吸納 ] ....發災難財既 , 資產市場從來就係等著見人死先入場收屍既行為

如今 , 連年輕編輯都睇淡 , 睇怕 ....真係離底不遠了 

就如之前某網台 KOL 羅家凶博樹之前講 , 黃金係唔買得既 , 因為打仗走難𢲡唔到在身 , 亦無人會拎住咁多野走難......如今 , 金價升左上去 , 佢又高調講黃金正式步入牛市 ! 

坦白講 , 打仗無發生過 ( 佢諗既嗟 ) , 如果打仗黃金無人可以變現 , 咁你覺得股票可以變現咩 ? 正所謂博士學者終日在 [ 諗 ] , 從來無體現真實投資情況 , 天天導人於盲 , 扮晒蟹 

如果....你地真係認為現在狀態真係差過 83 / 84 .....咁我建議你地真係要離開啦 !!!  去邊 ? 你諗下啦...笨

資產市場 , 永遠只有買貴 , 無買錯 .....若干年後 , 又去番高位了 , 只有真正懂星星既人 , 先明白 .......

我俾幅圖你睇 ....宇宙幾粒最強 ....要去到 2028 先甩左兩個六合 ( 60 度 ) , 即係 ....美股....仲有牌升 , 今年果個只係關口 , 就如江恩講既一樣 , 天上有佢既 cycle , 地下亦有佢產品自己既運行軌跡 , 兩者不能混為一談

所以之前我調高左 S & P .....睇高一線 .....六千點以上 , 所有商品 , 將出現 hyper inflation !!!

唔懂個中起落既朋友 , 炒 swing 算吧 , 不要扮專家啦拜託 !!!

香港人呢幾年已經傻夠啦 , 你仲要洗腦沉浸式傻落去的話 , 我唔介意 ......因為 , 我只係一個禮儀師 ~ 執屍人





Yam   








2 則留言:

  1. https://yamgroup2013.blogspot.com/2024/07/270.html 說好的 270 天不開好倉 ( 任何股票市場 ) 呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔建議你地聽晒我講 , 你地應該用自己既分析去考慮市場 , 畢竟專業炒家係可以轉身得好倉促既 , 理由好難下下分享

      刪除