總網頁檢視次數

網誌封存

2024年5月9日星期四

Apologize








自上次 4 月尾 PT workshop 後 , 今天被學員追交功課 , 先記起有野未做 , 希望各位提醒下我 , 如有未交之功課 , 可在 whatsapp 通知我 , 唔好客氣 

[ 大酒店 ] 學員仲有一堂特別課安排中 , 因為我想與 PT 第二期同日舉行 , 免你地多行一次 , 又或者好似今次咁 , 錄音加 PPT send 俾你地 , ZOOM 我就唔想了 , 大家明既

上兩星期 , 天天下雨 , 導致個人發呆多日 , 乜都唔記得晒 , 加上年紀老邁 , 腦筋不靈光 , 天天昏睡十多小時 , 睇呢 ....我都差不多了 

最好就當然係 [ 瞓瓜 ] , 睡夢中走人啦 , 希望有呢種福報啦 





Regds

Yam 






7 則留言:

  1. 呢排噴Chemtrails噴得好勁,空氣同水都好毒,好多人都病咗,我有做排毒無病但全身爆瘡,唔做排毒一定影響個腦的,佢哋噴納米鋁,美國政府公開講的,以聯合國Geoengineering名義噴,無事盡量少出街,屋企花灑要裝濾水器,飲用水要用RO逆滲透水機,最好每日焗桑拿排毒,如高血壓唔焗得桑拿可上淘寶買部負離子浸腳排毒機隔日做排毒,排完毒個腦轉數會快好多,多謝當年Yam Sir賞識上嚟見過Trader工,雖然組班唔成無做到,但損失嘅係老閭,我而家攪通咗個交易系統,就快可以自己全職炒唔使再同人打工了,早前傾過點醫高血壓,但太忙無再跟帖,Yam Sir可以再俾多次電郵我我再俾資料你.

    回覆刪除
  2. 經濟差老闆就縮,呢個系正常狀態,大家都明,我有幾個學生都有寫 programme trade ..我鼓勵佢地去 proip firm 試下成績,得既有人出錢同你分成,都系一條出路,至於病嗎,生老病死,任佢來吧,冇野驚啦,活到今天已經無遺憾。。。

    回覆刪除
  3. 我不停寄求職信都無人請,放棄了,佢哋要請白紙一張大學生聽教聽話唔要能贏錢專家,我幾萬蚊本錢Long價外Option都可以日日贏過萬,自己袋晒唔同人打工了,我有Programe但我人手炒的,程式做唔到Option而且唔識睇市做預測,我現在單邊市和上落市都識做唔使靠電腦壯膽,只要識睇市無乜壓力的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗 , 好多 trader 之前都係同你一樣 , 經歷經濟週期下犧牲左好多心機同時間 , 最後把心一橫 , 咬緊牙關 , 自己努力創造出一套系統 , 在市場內馳騁 , 慢慢成長起來的 , 其實 , 我地係用自己既心機同時間 , 搵條出路俾自己嗟 , 把握到就好值得驕傲架啦 , 靠唔靠電腦造都唔係問題呢 , 知名 Trader 如 MJ 咁都仲係人手落倉 , 其實電腦程式又未必係最好既 , 各有各好 , 各適其適 , 大家努力吧 , 皇天不負有心人 , 方向正確 , 養到自己 , 就會有成功既一天了

      刪除
  4. 電腦唯一優勢就係唔使出糧,係儍人先會幫老闆寫個能贏錢的交易程式,打完齋仲使要和尚?我幾萬蚊本錢又要返工,訓到十二點先起到身走晒早上升中幅,下午先追入一樣赢萬幾蚊,日日係咁都幾好了,呢的就係知識的力量,邊使同人鬥快24小時釘盤的?電腦程式交易唔識就嚇死,識就笑死,我為咗七八年交易程式,從來未用過,人哋大行的高頻交易係食差價的,一點都食好似弱知人士咁唔識睇市和預測,人腦玩唔贏佢係自己有問題。

    回覆刪除
  5. 上邊係Jimmy留言,個戶口經常自動登出俾佢玩殘。

    回覆刪除