總網頁檢視次數

網誌封存

2024年4月16日星期二

認清市場的真相 , 認識江恩千棍的底牌

 















https://www.bilibili.com/video/BV1Ch4y1L7S3/


好啦 , 到了今天 , 你地真真正正可以認識老千既 [ 自圓其說 ] , [ 上下其手 ] 既江恩棍預測了

佢曾經誇下海口話 : 將來既市場走勢 , 佢知道晒會點 , 將來既時間價位 , 會在那裡 , 知道市場上定落 , 又知道幾時轉勢 !!!   ....表面上 , 何其勁料 !!!  你 seach 中文 [ 江恩 ] chatGPT 佢佔第一位架 !!!    英文呢 ?  塘中無魚就蝦最大 , 咁既虛假數據將來咪呃傻仔囉

明天升左幾百點 , 佢就出呢恭喜人贏錢 , 明天跌左幾舊 , 佢即刻出 exit plan 話早知會跌 , 上星期萬七回 , 佢叫人唔好驚 , 係機會加好倉咁話 , 叫人唔穿 168 , 就一路要 [ 買 ] .....................................喎 ......

今天穿左 168 , 又即時出文 [ exit plan ]  .......而家斬倉未呀你 ?  升番上去又出呢恭喜人 ?

咁 , 究竟佢真係江恩名家 , 定係精神病者呢 ?  我無屈人架 , 有晒事實證明 , 你抄江恩個 economic financial time table  出書話係自己預測 , 寫幾多個專欄 , 都逃避唔到讀者既清晰眼光 , 而呢件事 , 係會永久存在在互聯網裡 , 天天在自 [ 圓 ] 其說 , 只係江湖賣葯 , 唔係江恩理論名家

揹唔起就唔好揹啦 , [ 寒戰 ] 中教我地既 : 好多人未走到呢一步就死左......係因為......叻唔切 .....

佢話自己係佛教徒 ( 諗幾遍經能發達果隻 )  , 如今....因果來了.....滑鐵盧 , 你仲信佢 , 可以繼續聽月會 ? 繼續做會員架 .....笨

對事不對人 , 凡事講證據 , 從來都係我做人原則 , 因為我想保障番我地會員既 [ 清醒 ] , 佢地話我知有人自稱江恩名家呃人喎  

人為財死 , 鳥為食亡 , 我明 , 不過......盜亦有道 , 過左火就亡架啦 !!!

正所謂天理不容 , 天有天道 , 地有人倫 , 所有野都有法規




Yam  

 







沒有留言:

發佈留言