總網頁檢視次數

網誌封存

2024年4月17日星期三

越窮越見鬼

 














個個人一生中都有一次或多次見鬼.....窮

通常在窮既時候 , 你既思想變得狹窄 , 行為變得極端自我 , 如果在呢個時候 , 有人話救到你 , 你就會義無反悔地搏多一鋪 , 唔理任何人既勸阻

但係 , 就係在呢 d 關鍵旅行社時刻 , 危機重重 , 通常都係 hi 野多

其實諗深一點 , 欠錢 , 少既咪慢慢還 , 多既咪去攪破產囉 , 幾年之後又係英雄一個 , 危機過左又係另一番新景象了 , 只要你掌握著番身既技巧 , 條路 .....好濶架

唔需要諗埋一邊咁傻 .........

細既衰運 3 年 , 大既 7 年 , 風水輪流轉 , 係定理呢 , 不用懷疑啦 , 我話既

三幾年 , 咬緊牙根 , 好快過架嗟

我都欠銀行十億八億啦 , 佢都唔敢郁我 .......慢慢傾 , 而家幫緊佢炒房炒 , 當還錢 

船到橋頭會唔會直我就唔知啦 , 不過一定唔會 [ 彎 ] 囉

諗得通既海闊天空 , 諗唔通既死路一條






Yam 














沒有留言:

發佈留言