總網頁檢視次數

網誌封存

2024年3月29日星期五

感謝支持 ~ 新的突破

 
















今天假期得閒睇下 Yam Group Blog 既 Google 統計 ,  心諗如果無乜人睇就退休唔寫了

畢竟 , 寫 blog 係一個花時間既工作 , 如果冇人睇 , 寫呢做乜呢 

驚訝 / 奇異地 , 仲見到每天都有千幾人睇緊 ......真係難捨難離  ( 我無做任何廣告架 , 鬼識我咩 )  

近期又經常見到  [ Angel number 555 ]  , 睇呢 , 即係有 [ 突破 ] 野要我做了 

咁 .......不如重新開翻月會啦 , 如果太簡單既我就唔想做了 , 做個 [ 唔中唔收錢 ] 既月會吧 , 咁就可以令我更有 challenge , 又可以同其他既 KOL 有些分別 !!!   Q 嗡既都收人錢 , 我就做唔出啦 , 驚有報應呀

另外 , 有朋友來信問近來 day trade 越睇越難 , 想知我會否再開班教 [ 即市 ] ...?

無錯 , 經濟收縮後 , Range 係細左 , 但係市場一定要郁既 , 問題係你有冇技巧能捉到波幅嗟

我近期經常示範既 PT ( Price & Time divergence MJ style )  係一個一定要識既庄家行為 , 你未了解之前係相當難明架 , 呢個亦係外國市場如 Dow , ES , NQ  市場即市之結構 

如果你地覺得香港市已經冇得炒 , 可以進入外國市場掘金 ~ 但一定要知人地既 [ 玩法 ] 

PT workshop 應該會於兩星期內開 ......有心想天天捕捉即市底頂既朋友 , stay tune

月會亦將會於假期後公告日期 , 記住 , 呢個月會係 [ 唔中唔收錢 ] 架 , 你諗過先啦 !!!





Yam 

  


   





2 則留言: