總網頁檢視次數

網誌封存

2024年2月17日星期六

真理 / 天理常在






















好多人唔承認乜叫做因果 , 更加抗拒什麼 [ 在天成象 , 在地成形 ] 既天星講法 , 其實...恐怕佢地只係驚真係有天遣嗟

今天就同你講一個故事 

近期既 Angel's number 不斷頻頻出現在我身邊 , 有時一天兩次 , 近日既頻率係二至三次 , 尤其深夜 , 可能天使們在深夜無 party 開 , 得閒落下呢搵人 ....

今午 , 往深水埗腦場時 , MTR 入閘 , 天使號碼 144 又出現 , 心諗又呢 .....因為早在上午已經出現過 135 .....本以為係平常事 , 怎知 .....

行商場間 , 突然差錯腳 , 在二樓樓梯跣左落去 , 更險既係 , 我係瞓住落 , 即係頭落先 .....以我一把年紀 , 如果後腦或頸椎撞到梯級 , 恐怕後果非常不堪 , 甚至有生命危險 , 

當時 , 在我頭向下滑落之間 , 我覺得周圍好寧靜 ( 可能與我瀕死多次經驗有關 )  , 而我亦係眼望向後 /上面 , 有點兒來回死亡之間 [ 回帶 ] 既感覺 , 而身體 , 就好像被東西墊著慢慢咁跌 ( 吳宇森英雄片拍 slow shot )  , 大概跣了十級樓梯 , 就停下來了 , 全身無傷痕 , 無出血 , 只有些輕微撞到骨痛 , 如果係骨折應該行唔到了 , 在場好多人都走前來幫忙 , 我只叫佢地唔好郁 , 等我自己適應下先 , 跟住 , 自己起番身 , 乜事都無 , 可行可走 , 仲去吃雲吞麪添 .......

返家後 , check 下星盤 ....其實當時即時已用八字 / 斗數飛下流日 , 但 check 唔到乜野 .....可見得好多野係只有天星先見到

星盤起了 , 今天流日有兩顆星星 ( 橙色線 / 藍色線 ), 同樣出現在我既星盤 , 與本命星星構成了 exact 135 / 144 ...... 今天曾經提示過我的 Angel's Number !!!!

好在我既其他大星 , 暫時與主星群是形成一個  Gann enblem  大  trine ( 三合 ) 粉藍 / 紅色線 , 否則 , 這次 ....恐怕遇險了

唔信既 , 當故仔聽好了 , 你日後點做人 , 自己決定啦 , 因果係真既 , 星星效應係真既 , 大能量 supreme power 係真既 

又講多個故事你知啦 , 新年我邊度都無去拜年 , 淨係去搵過附近土地公拜年喳 , 多謝佢今次保住小弟條命 , 咁你地明未 !!!

真理唔係用呢講既 , 未經歷過 , 你係唔會明架 !!!

在此感謝大能量一路既照顧著小弟 , 顯現出大慈悲既力量 , 在此合十 !!!

阿彌陀佛 , 善哉 , 善哉 




Yam  







1 則留言: