總網頁檢視次數

網誌封存

2023年7月12日星期三

Not the same cup of tea

 













我仲睇緊上呀 , 你沽乜 Q 呢

http://yamgroup2013.blogspot.com/2023/05/some-reminder.html

錢多係無用架 , 你始終唔知佢地既自家  [ 規矩 ] 

佢地聯手聽美國政府大佬話架 , 單打獨鬥你打佢唔贏架 , 一定要有 Gann's secret code 

等我番左大灣後拜訪下你 , 露兩手過你睇 , 等你隊冧佢啦 .....等我

咁岩既......好似係時候啦 !!!




Yam 







5 則留言:

  1. 鋒芒太露,小心招麻煩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿水識我咩 , 今時今日互聯網豬狗 KOL 都叫自已係股神啦 , 我頂多都只係股卒 , 況且呢行比其他行業簡單 , 贏就係嬴 , 輸就係輸 , 勝敗兵家事 , 無得作假 , 好透明

      刪除
  2. 尾國唔係QE就係印錢,點沽……

    回覆刪除
  3. 成日講唔好沽美股, 逢低買入就是最好的選擇.

    回覆刪除