總網頁檢視次數

網誌封存

2023年7月29日星期六

星星 Chow 的天盤

 












我並不經常睇人地既盤 , 除非好特別 , 又或者我想 clarify 一點東西 , 就會好專注去 [ 解盤 ] , 從中去學習一些我未見過既野 ......

周星星當然係有吸引性既 , 因為 .........

原來坊間講既 [ 佢有好多敵人 ] 係真既 , 一來係佢自己既性格 , 二來真係好多 square .......

佢既盤奇特之處在於....佢一生只行一個大好運 , 現實係在 1994 年後碰上 , 兩粒宇宙最強在 94 年 syn 到佢 , 亦係唯一一次 , 因為大星好耐先會再返轉頭 , 周星星咁岩之前行左多年衰運後 , 終於輪到佢行運 , 大星 , 就當然可以令佢名成利就多年 , 但經過約十多年既合相 , 乜大運都要完啦 , 最後.....就遇到佢同大魔對賭 [ 天比高 ] 之約 .........果鋪佢應該係輸左架 !  輸唔晒都大傷了

跟住 , 又進入番了自己命限既 [ 吊鹽水 ] 格局......長江一号之後 , 已經步入殘年 .....

大星用到既大運 , 一生人只可能碰上一次 ......再要見既話可能係 40 - 60 年後 , 但 40 年後個世界是否再以你為中心 , 真係唔知了 

現在 , 佢應該係無晒 [ 靈感 ] , 去創造故事攪突破 , 因為....之前既靈感其實或多或少來自星星 Neptune ( 無限可朔性 ) ......

如果佢真係而家去瞓多鋪 , 我係唔睇好既 , 希望我睇錯市啦 ......話晒佢多年來都帶左好多歡樂俾我 ....阿門




Yam  






2 則留言:

  1. 師父, 能否看看Sam Altman, 別人說他是下一個Elon Musk.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人同個佢既事業係兩回事 , 你睇恆大許加印公司可以欠債 , 但個人可以好有錢......得閒先睇啦

      刪除