總網頁檢視次數

網誌封存

2023年6月16日星期五

通告 ~ See U Tmrw












http://yamgroup2013.blogspot.com/2023/06/blog-post_2.html


近日 , 在街裡 / 公車 / 地鐵...聽到很多人都 cut cut 聲 , 其實是 [ 新冠 ] 過後之後遺症 , 好彩既係 , 就是傳播力唔算高 , 中左都係病情輕微 , 無太大影響

如果喉嚨癢 , 可以買樽川貝枇杷露 , 出街吃碗白粥清下熱解下毒 , 生下津就無事了 , 川貝枇杷露尤其放進雪櫃,  冰後進食就有股薄荷感 , 令喉嚨舒服很多了

明天是實體堂 , 有約 1/ 4 參加者已由現場參與轉為購買錄音 , 此舉其實無可厚非 , 有時因有家人要照顧 , 有時又已習慣了 work at home , 不過無阻佢地進步的心

我作過粗略統計 , 新人只佔我地參加者 10 % 樓下 , 而舊生則佔九成以上 , 舊生參與度高代表左 , 以前所學到既技巧 , 能用在市場既真實狀態 , 佢地係睇到既 , 所以 , 在學習過程裡 , 追求更高既層次 , 亦都係 Gann 友既習性 , 我本人多年來就係咁樣 [ 攪攪下 ] 造成架啦 , 你而家放我在邊個市場 , 都應該好快適應 /  生存

呢個我諗亦係舊生想去達成既願望 , 只要 keep 住呢個態度 , 不斷實踐 , 最緊要係耐不耐記錄下自己既進度 , 不出一二年 , 應該有個 [ 譜 ]了 

明天如果大家可以的話 , 到場學習前 , 自己驗一次 Covid , 如有需要 , 記得帶口罩 , 方便人時 , 亦能造福人群 , 學得安心 , 聽得安樂


明天見




Yam 







沒有留言:

發佈留言