總網頁檢視次數

網誌封存

2023年6月9日星期五

Just for reference

 


HSI cash daily chart 






Trade what u see .......always 

Have a peaceful weekend ....beware knives around U 

Stay away from crowded area

年初我發左個夢 , 好多冤魂惡鬼從週圍山頭走晒出呢咬人.........我都頂唔順......

近排我既頻率都好不安住 , 應該就有大件事 ....仲係世界性添

初頭我以為係火山爆發 ( 平時我都會受影響 ) , 不過今次爆左之後都未平伏

睇怕係地磁突變 ....

我只是眾多被驚動的其中一隻飛蟻




Yam 










5 則留言: