總網頁檢視次數

網誌封存

2023年6月20日星期二

造夢中的 [ 華英雄 ]

 









https://yamgroup2013.blogspot.com/2022/10/ftmo.html


自從我寫過一篇 trader 可以向一些 funding 公司參與一些 challenge 去 trade 而贏左可以分紅之後 , 原來我有幾位學生都不約而同被 challenge 緊 , 有學生仲係同一時間被幾間 challenge 緊 , 相當忙碌 

要明白點解有呢 d 公司唔難 , 以前我都講過 , 我覺得去到底 , 佢地都一定會賺 , 因為一定會搵到 d 行運既人 [ 跟紅頂白 ] 搭到佢地車 , 就等同盤房裡既人一樣 , 睇到邊個 account 開始贏就可以放膽跟 ....直到佢輸就停 , 就算佢俾 bonus 你鼓勵你去 trade 都沒所謂 , 因為佢贏到既一定比你多 , 背後注碼可能係天文數字

呢件事對任何人都無 [ 道得 ] 問題 , 因為你既參與係無風險既 , 最多浪費了心機同時間 , 但就可以鍛鍊到自己既 [ 真本事 ] , 打拼自己既將來

我反而覺得佢地亦在收集緊 trader 既買賣習慣 / 數據 , 以 AI / GPT 邏輯建立緊一個資料庫 , 到有一天 , 將所有贏錢既 [ 方程 ] 都集合起來用

我可能只是妙想天開 , 亂諗一通 , 不過....如果你真係能夠過關 , 攞到 bonus , 都不失為一位 [ 華英雄 ] 

如果 30 年前有呢 d 公司 , 我諗我都會去左參加 ....簽下投名狀


努力吧 , 朋友 , 我支持你




Yam  







5 則留言:

  1. 長期被收據數據,方法會失效

    回覆刪除
  2. 我都係咁睇法,所以咁著數都無參與,講真今時今日如果唔使養家,做分兼職看更都萬幾兩萬蚊個月,做一年半載已經夠入場門檻自己炒了,何必賤賣自己交易數據仲要同人分賑?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人都有唔同睇法既 .....各施各法 , 個世界先咁有趣

      刪除