總網頁檢視次數

網誌封存

2023年5月22日星期一

期貨雙雄 ~ 一膽二力三功夫

 








今天下午又有喜訊 , 都幾 consistent ....天天如是 ......贏

早前佢二個爭住贏錢 , 各有各贏 , 不過....用既都同係一個方法 .....

我教左咁多學生 , 次次都同佢地講要多入場 , 何解 ? 

我年青時 , 花左唔少時間在研究 , 起碼用左五年時間在紙上談兵 , backtest 方法 , 推演 parity , 睇名家既 [ 補品 ] 

經過差不多半世人後 , 現在都係叫你 [ 多入場 ] , 因為任何完美方法 , 推演 , 都唔會百份之一佰重現

個中出現既情況次次不同 , 一邊學習 , 實踐 , 一邊修正 , 係最佳進步方案

反觀莊家既手法係唔會變化好多 , 即係話 ~ 你一係有超級既炒賣利害方法 , 一係就好熟悉莊家玩散戶方式 , 否則 , 市場對你呢講 , 天天都仍陌生

仲有 , 好多數據既變化 , 只係當時現場 real time 先掌握到 , 而事後則煙消雲散 , 無法根查 , 你亦無法去做統計去支持你既睇法 

一膽行先 , 第二就係去用力 ( 經歷 ) , 第三先係將功力磨練同 fine tune , 現在你地應該明舊人點樣玩新人了 .....

Goodluck !   若要成功 , 必需落場鍛鍊 ........我話既 !!!


贏左若干天就要停一停 ..........呢個係 Law 




Yam 








2 則留言:

  1. http://yamgroup2013.blogspot.com/search?q=%E6%AD%B7%E5%A5%87

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐既文章 , 我都差不多忘記了 * * , 不過 , 我仍天天歷奇

      刪除