總網頁檢視次數

網誌封存

2023年5月18日星期四

隻喜臨門 ~ 棋逢敵手








今天 , 又有另一位學生 , 在炒賣智慧上 [ 開竅 ] , 以小期 Call put , 在只有二百多點既市況中 , 日賺幾千 , 即係起碼 20 - 30 % 回報

其實 , 平時我都收到唔少學生贏錢既 whatsapp , 不過 , 無乜教育性我就無謂 post 也罷 , 因為 , 收到學生贏錢 , 就即係我將來會在市場裡有多一個對手 , 事實上唔係一件好事 , 有邊個行業願意接受多一個敵人爭飯吃 ?  除非 , 你好有信心啦 ....

其實 ......我已經無靠信心好耐了 , 我只跟本子辦事

咁 , 今天既 [ 竅門 ] 係乜呢 ? 

第一 , 練好一招 , 當一招練到爐火純青既地部 , 果招就係你既殺手癎 , 你去到邊都用到既時候 , 就係你既 [ 絕招 ] 

第二 , 良好既 trade , 亦即係我成日講既 quality trade , 係要 [ 等 ] 番呢既 , 所以 , 今天果位同學能夠從 [ 狹窄 ] 既二百點市場 , 賺到超過二佰點波幅 , 呢件唔係一件好易做到既事

如果佢天天都 [ 等 ] 到二佰點 , 一個月二十個 trade day , 在現今經濟環境裡 , 人工都算唔錯呢架啦 , 何況 , 佢只當佢係副業

朋友 , 你仲係咪排緊隊尾入魔界呀 , 已經有兩個人先過你了 , 趕緊一點吧

呢行 , 經驗........越早開始越好 , 而越多則越易贏 , 你自己諗清楚吧 , 絕對唔係學無前後 , 達者為先 , 係舊人 [ 玩死 ] 新人既遊戲呢呀 ......笨





Yam 






沒有留言:

發佈留言