總網頁檢視次數

網誌封存

2023年5月1日星期一

思前....想後

 







今晚完左 Wave count & positioning workshop 


我諗大部份參加者都會覺得係一個超值的工作坊 , 明白到 [ 波浪理論 ] 係一回乜野事 , 要掌握全部浪態其實當然唔係一件簡單既事 , 但如果今晚已經將基本功了解 , 餘下既日子就是慢慢學習疏理更複雜既浪態 [ 時間 ] 關係了

有些年青既學員 , 對學習江恩有相當嚴謹既態度 , 仲做了疊精美既江恩研究 booklet 帶來給我看 / 檢視  , 但基於時間關係 , 我地要及早離場 , 唔好阻人收工 , 所以只睇左一兩頁就要充充離開了

回想起年青時 , 都有試過做過類似既 collection 給自己看 , 兼且有時同人交代下做緊乜 ( 通常係家人同身邊果個 )  , 後來工作煩忙 , 便放低了 , 因為.....我明白攪研究既同時 , 吸取市場經驗係另一個重要工作 , 所以我建議你地尚且年青時 , 錯得起時 , 依自己既研究 , 暫時唔好太重視研究岩定錯 , 盡快踏入市場 , 嘗試做 trade , 累積更多既錯誤經驗 , 當累積錯到夠既時候 , 你就懂得利用自己搜集既研究 , 反覆思量 , 歸立到你自既 trading style , 供你將來要行既路 , 作一 guideline 

我成日都講 , 預測無百份百準確 , 就算百份百都只係當中一個環節 , 執行同坐得住個盤 , 先有資格去贏 , 呢 d 係一連患 trader 要做既事呢 , 唔好單單留在預測同研究地部 , 研究做得好 , 頂多成為分析員 , 要做一個全面既 trader , 趁年青輸得起時 , 盡快入場 , 別無他法 , 建立自己既 trading style , 就是到彼岸既唯一方法   

最後 , trader 係一個非常 lonely 既行業 , 無人會想知你點睇到個市場 , 尤其係用冷門既江恩野 , 你只向自己負責 , 相當難頂 , 希望你地考慮清楚先入行 , 唔好聽人話搵到好多錢而去扭曲自己前景

有人成日講贏到好多錢 , 可能只係大戶想人放風 , 搵多 d 輸家入場喳 !!!  唔好中計

睇通左呢點 , 你就不再妒嫉人地贏錢 , 只會管好自己既倉位 , 到左果個時刻 , 先至係考驗你自己既時候 !!!

呢條孤獨的路我行左幾十年 , 是過來人 , 你不妨聽下我既建議吧




Yam  








沒有留言:

發佈留言