總網頁檢視次數

網誌封存

2023年3月19日星期日

Lan get

 












今天上堂有幾個爛 GAG ....


有學員問 : 學左既野好唔好同佢老婆 / 老公講 , 我話千祁唔好 , 講左會離婚 ......男女一個凹一個凸 , 強弱互補 , 先能長久 , 若果大家都咁強 , 就無商量既餘地了 , 有乜依郁 , 大家都有本事及能力獨存 , 各不相讓下一定會離婚 !!!

另有學員問世上有否必贏既人 / 方法 ? 我答佢如果有人敢講佢成日贏 / 贏硬的話 , 以一萬蚊本金去賭十次 T turn , 以 1 , 2 , 4 , 8 過關上 , 過到第十鋪已經係過千萬 , 仲駛乜做 ! 但呢個方法要搵一個果年一連串好好運既日子先得 !  不過之前可能你行衰運搵左柒師傅 , 睇錯命 , 到頭來輸到成頸血

又有人問點解今日咁勁既野都教出來 , 我答 : 即係我已經唔駛用乜野方法去做 trade , 又話者有另外既市場印銀紙方法了 !

以上幾個 , 你地覺得邊個係笑話呢 ?  

世事既野 , 去得太盡 , 緣份也必早盡

btw ....肯定既係 , 我地將有一連串狂風暴雨但好好瞓既日子 , Have a good dream .....[ 明日 ] 之後 !!!

以色列國民已經紛紛番去佢地既國土重建了 , 聖經裡一個寓言就出現了........




Yam   -_-







沒有留言:

發佈留言