總網頁檢視次數

網誌封存

2023年1月3日星期二

Hi 乜 ?

 









佢令我諗起 [ 屎力加 ] ..........

某君 Hi 左乜 , 當然係 [ 幣蕉 ] 先生間行啦 , 條女咁進取 !!!

錢係人地俾既 , 從來唔知賺錢難 , 一鋪搏 100 倍 all in [ 幣蕉 ] , 今次輸左咪又再搵屎力加攞囉 

我真失敗 , 都無人俾我呃到俾 like 既......好在大 L 澄清左 like 的意義 / 故事 

若果有日我要喺平台咁樣呃 like , 就大 X 碌啦 !!!

屎力加 ....好野 !!!

佢健康應該好返好多 , 其實我建議佢開番個平台 , 用  [ 聲音 ] 同 [ 影響力 ] 教導下下一代正確既社會價值同做人態度 , 我都會睇架 !

單係捐錢 , 有時有 d 野係做唔到架 ,  以人影響人係最快既 , 人老左應該開展更多公職 , 就唔會覺得老 , 越做越精神了

我仍然維持呢個平台都係因為想耐唔耐閙下下一代喳




Yam 







2 則留言:

  1. 今朝應該好多花生殼,食到飽曬,Lunch唔洗食兩餸飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢教緊我地要用大戶眼光睇野 , 唔好用大眾 / 世間角度看事物

      刪除