總網頁檢視次數

網誌封存

2022年12月7日星期三

我是 Yam 大千

 








香港市唔係我主場 , 但係我有搵幫手去睇倉 , 因為有時有 [ 睇法 ] , 唔想浪費左個波幅 , 所以係咁兒叫人幫手落倉 , 俾定平倉指令 , 幾天睇一次已 OK 了

炒期貨既 , 天天都十萬八萬上落 , 係等閒事呢 , 贏輸成日都有 , 犯不著去 post ....

不過 , 成日見人 post 嬴錢 , 但又好隱蔽咁無講點落倉 / 幾時落倉 , 其實係咪真 , 係咪 P 圖都唔知 , 我今次 post 既單 / 倉係有教育性既 , 所以 , 值得你地 [ 思考 ] 下 

我入 192 Call 既時候係幾時 ?........

我沽出 194 Call 既時候係幾時 ? .....

現在倉位如果理 , 可以點理 , 如果唔理由佢月尾自動結算會點 ?

最大利潤係多少 ?  在邊個位結算出現 ?  有無輸既可能 ?  

以上種種問題 , 如果你搵到答案 , 都能令你將來持倉更加穩固 , 風險回報比率處理得更妥當 

花些少時間諗下 ............

最後 , 請記住 , 睇唔到幾時開倉 , 幾時平倉 , 睇唔到成個倉既 cash equity flow ......幅 [ 贏錢圖 ] 就可能係假架啦 !!!

網上 [ 網騙 ] 太多了 , 唔好一雙情願啦以後





Yam 







沒有留言:

發佈留言