總網頁檢視次數

網誌封存

2022年12月2日星期五

電腦 / 科技.....萬能 ?

 





我對電腦同新科技 , 尚存一點......懷疑 

尤其是  Tesla 架死亡電車 , 我坐過 , 好多小問題 , 應該唔會買啦

問題就係 , 好多野佢交左俾電腦去處理 .....狗屁不通既駕駛邏輯



Yam 






4 則留言:

  1. 馬屍剋下次連谷狗都買起埋,大搖大擺製造Skynet+Terminator。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個 idea 幾好 , 我在 twitter 搵佢傾下 ......hhahahhaha

      刪除
    2. 我下個 project 就係搵晒全球班基金大佬既 social media , 以 [ 操縱美市 ] 秘技 , 聯繫埋佢地對付尾國政府 ......

      刪除
    3. 當然....我要搵個行運日子去 prove 俾佢地睇啦 , 再唔係就去搵阿拉伯中東佬........倒戈尾國

      刪除