總網頁檢視次數

網誌封存

2022年12月14日星期三

有錢難買好回憶










小時候 , 家裡四五個兄弟姊妹 , 到了寒冬 , 夜裡吃飯後老豆就會開著個暖爐 , 等大家都能有溫飽 , 一家大細爭位圍爐取暖 , 不亦樂乎

再晚一點 , 老媽子還未瞓時 , 遇上星期六 , 就會整宵夜俾我地吃 , 唔好誤會 , 我地既宵夜只係好普通好簡單既食品 , 唔係燉蛋 , 就係狗仔粥 , 得兩味 , 你可以揀....吃或不吃

更攪笑既係有時我地會將塊麪包放在暖爐上 , 自製多士 , 跟住搵牛油搽來吃 ~ 呢個就係我自細喜歡吃鮮油多既淵源了 

好彩地 , 我地咁多兄弟 , 過既都係和諧的童年 , 甚少會有大沖突 , 講真 , 細個乜都無又會有乜沖突呢 , 唔似得而家個世界咁 , 唔岩就殺左個亞媽 , 推埋個老豆落海 , 霸埋佢層樓 , 佢副身家

所以我由細到大 , 都知道 [ 無 ] 既好處 ....就係唔駛爭 

大個左原來明白 [ 無 ] 同 [ 捨 ] 係佛家思想中最究竟既學問 , 咁....就中左計 , 學佛學左三十幾年了

回憶總是 [ 舊 ] 的好 , 你既回憶呢 ?  在那裡 ?  無論好壞 , 都值得你諗下既 ....不過 , 想完....就要 [ 捨 ] 了


https://www.youtube.com/watch?v=Ei0-yfRA2hQ

河邊有隻羊 , 河邊有隻象.....河邊有隻馬騮精......好似你咁樣




Yam 







沒有留言:

發佈留言