總網頁檢視次數

網誌封存

2022年8月23日星期二

中醫師推薦

 









如果你地睇得呢個 blog 有三五七年 , 就一定知道我係一個 [ 奇難雜人 ]  

因為日夜癲倒 , 多年來既研究勞心勞力 , 炒賣傷身 , 賺到錢賠了健康 , 旺財而傷丁 , 兩者不能盡得 , 乃係自然法則 , 身體 ...亦好不了多少 , 奇難雜症自然上晒身 , 但經驗講我知西醫只係治標 , 並不治本 , 有病....我一定去搵中醫 

自從上次有左  [ 疑似 ]  心腦血管病 , 我不斷向中醫方面探索 / 治療 , 由猜疑是心臟病開始 , 經過七八次診斷及服中藥 , 現在幾乎可以排除了是心臟病既可能 , 只是勞心勞力積壓下來既 [ 舊症 ]  番發 , 治療過程中附加了針灸 , 將身體既電極從新排列及整理 , 而家老虎都打得死幾隻

為了多謝該兩位中醫師 , 現在凡係去佢醫務所初次約睇症 , 話明 Yam group 介紹可以免首次診金 , 睇下你有無得醫先再去睇過 , 葯費當然要收啦 , 話晒而家乜都要成本 , 係 fair deal 

我幾十年來中醫睇過唔少 , 合格而可以推薦既唔多 , 遇上心地好唔呃症有責任感既仁醫就必定會追隨 , 健康乃人生大事 , 不可忽視 

希望幫到你啦 , 記住 , 約診登記時請講明 Yam Group 介紹 , Yam Group 出品 , 必屬佳品 , 如果你 syn 到我個 blog , 就必然 syn 到呢位中醫師啦 , 講到尾 , 醫病.....係講 [ 醫緣 ] 架 , 睇得病多既你 , 自然會明 

至於我同該兩位中醫師有冇乜瓜葛 , 當然無啦 , 佣收得幾多呢 , 我入場炒好過啦 .....佢就行大運架啦 , 快去霸定個位 , 唔係遲 d 要俾貴 d , 又或者佢唔得閒睇你架啦 

行運醫生先好睇呀 , 行衰運醫生醫死人 , 新聞成日都見架啦 




Yam 

 







沒有留言:

發佈留言