總網頁檢視次數

網誌封存

2022年8月31日星期三

Be a decent person

 






2022 Gann workshop 江恩核心工程又接近去到尾聲了

眾多學員已經在教程中目到 [ 江恩思想 ] 架構 , 如何在多個國際市場上不斷重現 , 你只要再花點時間 , 仔細點從歷史圖表裡做更多的練習及模擬 , 相信距離你接近成熟成為一個 [ 江恩追隨者 ] 既日子已不遠了 

你地學習到之 [ 江恩工具 ]  , 其實係我呢二十年來既市場實踐 , 及在眾多 [ 江恩追隨者 ] 名家著作中閱歷到 , 從中篩選出來 , 去蕪存清既 [ 精簡 ] 用法 

當然 , 你亦可以任性地去 [ 改 ] , 天馬行空地再做你自己的新天地 , 新演繹 , 但務必要經過 back test 後 , 在市場試驗過先好用 

人既知識越 [ 厚 ] , 應該越 [ humble ] , 呢點係我從多位名家觀察到既現象 , 土地亦喜歡因應你地既 [ 品德 ]  , 去考慮再給予你更多知識與回報 , 此點實為我個人經驗之談 , 我諗你地睇 Yam Blog 咁耐 , 係目到既 , 同我在課堂上講過 , 你地既行為越接近天律 / 道 , 受監管既程度就越高

最後 , 把刀俾左你 , 當然睇你點用啦 , 利刀可以傷人 , 亦可傷到自己 , 小心運用為宜 , 希望呢種知識帶到俾你 [ 希望 ] 同 [ 豐足 ] , 做到一個上等人 

人窮先會考慮去呃人 , 去做壞事 , 若果尋得基本豐足的話 , 我諗你都唔會考慮去呃人做壞事啦掛 , 除非 .....你既初心 , 一早已經係想去呃啦  



Yam   






2 則留言: