總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月14日星期二

WAR ~ yr concern !!!

 









https://www.youtube.com/watch?v=o-e3tGijhoM


戰爭 , 從來係由 [ 資源 / 糧食分配不公平 ] 開始 , 現在開始左未 ?

仲有幾年到啦 !!!

我都係走翻去大灣區避一避啦 , 你呢 ? 

香港 1941 俾日本仔打時都好很慘情 , 你個仔俾人殺 , 你個女俾人姦 , 你隻狗俾人宰.........如果目標係中國 , 咁而家去左外國既中國 / 香港人就要 .....入當地集中營 ....呢件係真事 , 只發生在幾十年前加拿大 ......U think U la 

提一提你....因為香港無軍隊架 , 有錢都係 [ 無銀用 ] 架 ...港幣會變晒陳日軍票 , 我已開始累積人民幣了 , 第時在大灣都用得著

趁而家大灣樓價跌左 , 月供一二千供翻一間平平地既當 [ 後備方案 ] 吧 , 如果日後乜事都無 , 你仲有本事可以在香港繼續搵到錢的話 , 果 d 錢咪當跌左囉

你地唔係好鐘意摸頂撈底架咩 ?




Yam 






15 則留言:

  1. 你會選擇那裏?中山?Keith tang

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港需要年青人 .....做游擊隊 , 你考慮下

      刪除
    2. 我會繼續留低左小朋友也會在香港升學

      刪除
    3. 考入清華咪仲好 , 20 年後應該係普通話既天下了

      刪除
  2. 疫情下 各國不足都現形 香港係福地

    回覆刪除
    回覆
    1. 福由禍生 , 1941 年香港都要捱足三年零八個月先過到 .....希望如此

      刪除
    2. 當然 , 香港疫情下供應充足 , 已證明了

      刪除
  3. yam大C已經隔山買牛?唔係,係樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港我第一層賺左一倍後已經再無玩同一遊戲了 , 我較幸運 , 阿爺 100 年前買左廣州一塊地 , 現在同上市地產公司合作發展 , 分番兩層大單位俾我地 , 應該可以住過世了

      刪除
  4. 我中年,老啦 Keith tang

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地總要有人犧牲架......just joking ......hhahhahahha

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  5. 廿幾年前買過一套好貴嘅江恩書有講過呢個週期,當時覺得好遙遠,同埋剛接觸天星半信半疑無放在心上,多謝Yam Sir分享提醒,按照現在情況睇好大機會係第三次世界大戰甚至係未日之戰?視乎數碼貨幣系統出爐未?666獸印有無配合推出?係的話邊度都唔使去,準備直接移民天堂了!

    回覆刪除