總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月27日星期一

一年一度 [ 江恩課程 ] 第二期 ~ 別再戀棧經濟新聞 / 數據 / 消息











由港股三月到左 182 大底 , 不斷有黑傳媒 , 賈名家 , KOL , 江恩棍 , 狗學者 , 教壽頭加強宣傳 / 落葯 , 話金融市場將會崩坍 , 股災即將來臨

然而 , 由 182 開始 , 至今港股已升左四千多點 ......

當日陶醉在經濟新聞 / 數據 , 又或經濟消息既人 , 今天是否有點兒失望 , 又或已改頭换面 , 已經唔知在幾時 [ 話 ] 轉左做好友 , [ 話 ] 羸緊大錢 , 向觀眾落葯大牛市又來臨了 

點解之前信奉經濟數據為神既人 , 突然又會唔理所有之前既數據呢 , 之前既信念去左邊 ? 

再講一次 , 當你放棄經濟新聞 / 數據 / 消息果日 , 就係你炒賣開始  [ 開竅 ]  既果日 , 呢句說話 , 你要貼在電腦面前 , 等自己日日都睇到 , 若果唔係 , 你又再會跌番入呢個無底深淵 , 永不輪迥 

市場 ~ 從來同經濟新聞 / 數據 / 消息......無關係架 , 只同你既睇法有關 , 應真 D 講 , 係同你倉位有關

咁我係依乜野去睇市 / 操作呢 ?   依我在上次 [ 江恩 workshop ]  教既野囉 , Natural law 呀 

在未通關返得大灣區退休之前 , 我會開多一班 , 兩或三星期後 .....有興趣既可以 email  ( yamgroup1618@yahoo.com ) 索取詳情 , 由於可能有舊學生重讀 , 以及疫情關係 , 座位唔會太多 , 有興趣既早把握 , 實際舉行與否亦要睇疫情進展如何為實


上年七月課程內容 ~

http://yamgroup2013.blogspot.com/2021/06/trade-gann-workshop.html 

如果你地真係想認真地知道 / 學習 .....江恩同我天天在做緊乜 , 睇緊乜 , 點樣做 trade 的話 , 就要到啦 , 今次加料分享埋我點樣 crack  [ Bitcoin 既 life time 終身時間同價格 ] , 好鍾意炒 Bitcoin 既 , 考慮下 

https://yamgroup2013.blogspot.com/2022/05/bitcoin.html

另外仲會加多一個好多外國炒家都用既  Astro Anchor system 炒法 , 以 [ 時間 ] 去定義 / 管理自己做 trade , 免被市場牽著鼻子去走 , 失去自我 , 失了信心






Yam 









8 則留言:

  1. 看到那個課程內容,雞腸識我,我唔識佢……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實 , 你有權利去選擇乜都唔做 , 乜都唔理 , 乜都唔學既生活 , 不過...人想要向上流 , 就必需找出一些能令佢上流到既真知識同罕有與眾不同既技巧 , 方能從中突圍 , 凡事都有代價 , 付出與否你自己考慮啦
      跟我學完江恩既 , 好少在呢個 blog 流露半句說話 .........一係我好好 , 一係我老千 / 差到佢地唔值得寫評語 , 你諗你啦

      刪除
    2. 我亦每次都叮囑佢地唔好周圍討論 / 展視學到既知識 , 因為炒賣技巧從來越少人知越有效 , 這是常理

      刪除
    3. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    4. 我現在教既多數係早年在 Yam Blog 初期入左江恩門而未開竅既舊學友 , 新人好少會上

      刪除
    5. 最怕你唔來,明未

      刪除
    6. 我又點會花時間去猜磋你講乜呢 , 明未

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除