總網頁檢視次數

網誌封存

2022年6月11日星期六

功成身退 ~ 讚







林鄭月娥女士已完成歷史使命 , 即將結束佢多年來既公職生涯

談 [ 功過 ] 睇下同邊 d 人講啦 , 同頑劣而偏執既香港人講 , 其實已經無乜意義

在公 , 呢五年來 , 施政既困難其實係來自反對派及部份議會議員 ( 外國外部勢力干預 )  ....並不是林鄭本人 

在私 , 我見唔到林太有任何與私人機構既私相受受既關係 , 最經典既一幕係佢婉拒與某商界巨賈握手既一幕 , 令我嘆為觀止 , 可見佢既智慧與現任眾官員高下立見

我見到 d 就退休既狗官 , 為了之後在私人機構繼續高薪厚祿 ....behave just like a dog 

林太亦從來不在 [ 政府官員炒樓群組 ] 之列 , 與利益立場各不相干 , 遠而敬之 , 我諗 , 現時在位既其他官員亦望塵莫及 , 為官清廉 ......應該係與佢之前能登上特首一職無不關係

經歷了幾年既政治震盪 , 社會不安 , 以及疫病洗禮 , 香港有賴自身擁有強大儲備去應付 , 強大儲備唔係一朝一日可以有 , 係有賴政府多年來既審時度勢 , 適當運用 , 先能做得到兵來將擋 , 水來土淹

作為一名普通市民 , 我絕對唔要求特首有乜野封高偉績 , 只希望能生活在有一個安穩和諧既社會裡 , 此點 ...林太都已給我們做到 , 保存了我們既身家 , 性命 , 財產 ....

坦白講 , 社運黑暴期間 , 我冒著受檢控罰款 , 都有帶適量武器出街以作自衛之用 , 係我生活在香港幾十年從未試過既 !!!

祝願佢功成身退之後 , 能安康地過佢自已自由既家庭生活 , 感謝你多年來恰當地服務了香港市民




哈林貧窮區壞市民 Yam 








沒有留言:

發佈留言