總網頁檢視次數

網誌封存

2022年4月22日星期五

Powerful selling

 







https://www.youtube.com/watch?v=Biw_wljsE6U


我敢打賭衍陽師若果唔係入左佛門 , 佢肯定係一位 powerful selling 既主流 KOL , 佢大笑姑婆式既 [ 說法 ] ......有時...... 耐唔耐睇番都好好笑 , 但唔係一定岩你 , 但對一 d 成世懞盛盛既人來講 , 就係當頭棒喝了

所謂八萬四千法門 , 百貨賣百客 , 總有人合適既

基於佢都係 [ 衍 ] 字輩 , 即係同一皈依師 , 亦係同修 , 就幫你做下 sell 啦 

睇呢 , 你都到左彼岸了

好多人萬家財 , 腰纏萬貫 , 眾多田產 , 但心無住 / 歸處 , 天天想著更多更多 .......一世過後 , 兩手空空 , 可憐呀  !!!

好多人問 , 學佛係咪消極 / 避世 , 我咁講一句唔系 , 我地只係知道乜野係真假 /  過渡 .....更早更積極地去搵另一條出路而矣

此路不通 , 不究竟 .....就及早轉灣啦老友


阿彌陀佛 




Yam 







3 則留言:

  1. 我有時都重聽,身患重病,意志咁強,印象最深係,佢在台上公開了斷夫婦關係,既幽默又感人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種先係我地值得學習既大師 , 其實放下只係三秒鐘既決定 , 有 d 人拖到三日 , 三年 , 三十年 ......
      男女夫妻本來就係冤家 , 俾你共存多三十年 , 咪又係是旦一個走先 , 現在同三十年後愛欲別離有分別咩 ?
      每個人到最後都系自己一個人走架 ....get ready for that

      刪除
    2. 擦下存在感係好多人玩緊既遊戲 , 但好多就因為咁而出事

      刪除