總網頁檢視次數

網誌封存

2022年4月29日星期五

末世賺到盡

 



港美指數背馳圖






我證明了我地之前等待既升市係值得既 .....連計日前夜期大低水 , 已是升左千五點了

為左於 [ 虛構 ] 既 2019 社運 , [ 暗策劃 ] 既 2020 Covid 裡 , 將世界既股市秩序混淆 , 邪惡精英 ~ 於 2020 三月美股下跌一萬點時 , 借入巨大既低息日元 (  美國自己已經破產 , 唯一辦法就係向隻狗契仔大藏省借  , 呢個係對沖基金慣常 carry trade 做法 ) , 班師回朝救國 , 買美沽港 , 一方面偽造自己強勢 , 另方面 , 打壓政治對手 , 相得益彰下 , 美股升了一倍 , 港股跌了三成 , 做就了金融史上從未發生過既港美股市背馳之 [ 世紀雙邊利潤 ] 

近期為了  [ 拆倉 ]  前將還款能力提高 , 又駛橫手推低日元 , 間接還一半錢 , 餘下來既計劃 , 已經係非常清晰 ......自己睇圖吧

* 將拉濶了之港美股市指數 , 回歸原來既價格水平 , 就係做就第三個世紀最大利潤既詭計 , 美資多年都從香港股市場賺取巨大之利潤 , 所以不惜功本 , 不擇手段 , 目的...得一個  

Let see how it operate

各位屍路落後既江恩棍 / 各界財演 KOL , 唔好又抄我 idea 出片啦 , 我個 blog 唔少人睇架 , 人地實知係你抄我架 .....明未 , 因果 , 而家係現世報架啦 , 你領過野啦 !!!  

近期我都煽過你兩穫啦 .....仲跟 ? 

hahhahah .....又 weekend 了

攪清楚自己既思想 , 弄明白自已既行為 .....知行合一 , 唔好亂聽人點啦  , 下月再玩過啦




Yam 









5 則留言:

  1. 回覆
    1. 又唔一定岩既.....當故仔呢聽吧 ....hhahhahha

      刪除
    2. hahah 明的會明 真係等緊你再開班 / 月聚

      刪除
    3. 我喜歡瞓覺同做 trade ....開班 .....要睇星 / 擇日先啦

      刪除
  2. 搞個zoom 分享會

    回覆刪除