總網頁檢視次數

網誌封存

2022年3月21日星期一

放空








自上星期五收市後 , 除一般讀取資料數據後 , 都沒有開電腦 , 手機則只每天早晚 check 一次 , 盡量俾對眼休息了幾天 ......

身體感覺相當唔錯 , 而精神 , 則回復了 [ 顛峰 ]  , 即係話 .....

電子產品對身體既影響是非常深遠 , 眼睛是接觸電子產品既第一關 , 雙目繫於肝腎 , 過度用神會傷害呢兩個器官 , 造成永久傷害 , 我識得一朋友 , 佢做了電腦工作幾十年 , 由綠色屏過渡到 LCD / Led ....工作後晚上仍然唔休息 , 仲打機打到深夜 , 現在得了青光眼 , 出入要老婆帶 , 先知道比雙眼休息既重要 , 不過後悔已經太遲 , 有錢都醫唔番了 

電子數碼產品產生既電磁場亦相當利害 , 根據幾間大無線電話做既研究 , 已經證明了對腦部結構造成嚴重影響 .....我相信是認知能力同智力方面 .....而我在澳洲既親戚 , 對呢種影響已達到不能面對既程度 , 選擇了搬去幾乎等同原始森林既農場 , 我地要搵佢 , 先要以 email 聯絡佢朋友 , 再等佢回覆 , 約定了時間先可以用長途 land line 打比佢 , 有趣既係 , 佢既子女亦有同佢一樣既問題 , 全部唔係博士就係碩士 , 不過同佢一樣 , 都隱藏在農場裡 , 過著地底人一般既生活 

我地既身體基因 , 隨著科技一齊變異 , 不知是好事定壞事 , 但從呢幾日既放空實驗得知 , 應該係壞既影響居多了

可以唔睇的話 , 就遠離呢種電子束膊吧 , 如果唔係 , 真係到左無得救既時候 , 後悔都來唔切了 , 若果真係唔睇唔得 , 就選擇每幾天放下假 , 動態清靈下自己既腦筋同眼睛吧 , 身體內既器官 , 係唯一世界上有錢都買唔番既野 , 請珍惜 !!!




Yam 




 




沒有留言:

發佈留言