總網頁檢視次數

網誌封存

2022年2月9日星期三

無補於事

 






咁多個世紀都仍然有咁既事發生 , 只證明左一件事 :

宗教 .....並不能改變人性 , 對人既提升無半丁點兒幫助

我講過世上無神......只有靈能



Yam 








12 則留言:

  1. 回覆
    1. [ 元宇宙 ] 既真版本 , 而家果 D 係假既

      刪除
    2. 無而顯有隨緣起 , 有境歸無本性空......講晒

      刪除
    3. 現在講緊既 New age ...都近架啦

      刪除
    4. 我地身體內既粒子 / 質子會哭會笑嗎 ? 當然不會 , 若果唔會 , 穿戴著質子既肉體是誰 ? 粒子 / 質子是 [ 能 ] , 穿戴著質子既是 [ 靈 ] , 體內儲存既能越多 , [ 靈 ] 既力量則越大 , 相輔相成

      刪除
    5. 靈與能本無好壞之分 , 因為是共有本體之一部份 Matrix .....奈何靈有偏倚既時刻 , 則為人個性上缺點所顯生 , 建立了所謂 [ 我 ] , 我的 , 而變得自私或自負 , 建立黨 , 建立派 , 搞個性 , 搞獨立 .....呢部份被寫成阿當夏娃部份 , 變成上帝做人故事

      刪除
    6. [ 靈 ] 起心動念去投胎 , 就係搞獨立 / 搞特別既開始 .....開始慘了 , 所有野都番晒呢 ....我執我相 , 分別心 , 打妄想 .......etc

      刪除
    7. 七情六慾 , 越搞越精彩 , 越豐富 , [ 能 ] 每天都被消耗 , 每況愈下 .....最終 , 變 zombie , 低靈

      刪除
    8. 點收科 ? 得一個方法 , 捨 .....返本還源 ....皈依 ....reverse engineering ....用減法 ....去雜念 , 去情慾 ....回歸毘盧聖海 ( Matrix ) , 靈與能從新累積 .....夠後就來去自如 , 穿越多空間 , 多世紀 .......成為真正的 [ 指導靈 ]

      刪除