總網頁檢視次數

網誌封存

2022年2月8日星期二

星星不說謊 ~ 說文解字









現在每天起身第一件事 , 就係開手機 , 睇下有無人有要事找你 , 第二件事就是睇下自己區有無 [ 強檢 ] , 今天出街之自由度有多大 ......悶 

今日 , 從新聞中我地了解到有六百多人確診 , 當然比起外國 , 我地仍然係 OK 既 , 但無啦啦多左幾百人 , 的確有點兒 [ 奇 ] 

每遇上 [ 奇 ] 既時間 , 我總會有興趣找出此事既理由 , 從手機上既黃曆 , 得出今天之天干地支是 壬寅年 / 壬寅月 / 壬辰日 ..........三個天干都是 [ 壬 ]  , [ 辰 ] 則為其中 [ 水庫 ] 

唔駛睇說文解字 , 我地都知道 [ 壬 ] 五行屬水 , 陽氣潛地中 , 萬物懷妊 , 係大水 , 是江何水 , 氾濫 .........

懷妊 = 確診 , 大水 = 氾濫  , 陽氣潛地 = 中招 

中國之 Numerology , 其實相當有趣 , 背後 .....我敢講一句都是星星之解話 , 我已做過相當多既統計 , 得出 [ 天干地支 ] 背後係演繹天體移動既根本狀態 , 同阿拉伯占星學不謀而合 , 亦引證了人類用星去作 [ 預測 ] 萬物大事既依據 

有趣既係 , 大部份都同水星 , 土星 , 火星有關 ....當然 , 古人又邊有望遠鏡去遙視較遠之星體呢 , 不過唔緊要 , 如果你對占星術熟既話 , 睇一粒即係睇晒咁多粒 ~ 一即一切 ...係真既 !!!

三個天干一齊既機率 , 細路都識計 , 那又是否代表了今次第五波是 [ 見頂 ]  呢 .......Let see 

值得一提既係 , 中招既人都應該係身中八字 [ 忌 ] 水 , 或同水屬性生尅 / 調侯 / 通關有關既格局 !!!  小心小心 

記得用 [ 快速測試套裝 ]  check 下自己是否安全 , 唔好諱疾忌醫 , 生累家人 , 死累街坊啦 !!! 越早找出隱性病者 , 越早走出疫病陰霾 

香港人努力 , 加油 !

唔好唔記得多謝一班疫症中替我地服務既人員 , 下次見到佢地 , 講聲多謝感恩  , 你覺得辛苦 , 佢地比你辛苦一百倍 !!!



Yam   








沒有留言:

發佈留言