總網頁檢視次數

網誌封存

2022年1月7日星期五

Not Bull shit

 











上個 Post , 今日個升市 , 你地應該見到 , 我可以仍然企在香港江恩派技術分析 Blog 裡既理由 !!

我諗你地都認同我對市場既立場 / 方向是非常清晰 , 絕無 [ 語言藝術 ] 既預測

咁有素質既文章 , 應該放在媒體收會員 / 收月費 , 因為投資市場群眾重視既係出入 [ 決定 ] , 唔係預測 !

有些分析市況既  KOL , 求其畫個 fib ...俾兩個 382 / 618 位 , 跟住話會去是旦一個 , 去左 382 就即時彈出呢話 : 我都話啦 ....又估中了 ( 咁 618 個位呢 ....唔提 ) , 仲有就係長期預測息口 , 債爆 .....一路捱到真係要加息 .....又跳出呢話中 , 預測等兩年先中既 common sense  , 有乜用 ?  對炒賣有乜幫助 ? 

最好笑既就係 harmonic pattern .....harmonic pattern 其實有好多個架 .....價位去到邊都有 harmonic ratio 架 , 唔好個個都話中啦唔該 

話說回頭 , 我相信能夠提供到有素質出入市決定 ( 股票同期貨 ) 既收費媒體 , 一定有人訂閱  , 所以我考慮緊攪一個咁樣既收費媒體 , 若果你深信自己能夠勝任既 , 可以 email 我 , 當然 , 你先會成為 junior columnist , 受人質疑同考驗 , 隨著經驗成熟 , 建立自己既讀者群 , 以分成方式合作 , 歡迎任何其他意見

另一樣我要考證既 , 就係合作網媒既 quality , 因為剛在網上讀到 , 好多呢種合作網媒 , 都容易出現問題 , 嚴重 d 既 , 就係跨國既稅務問題 , 即係話你登左在外國既網媒 , 收既會員費 , 賺到就要交外國既稅 , 我諗而家做緊既好多 KOL , 都一窩蜂地開始 , 無考慮同分析過呢個可以係好嚴重既問題 ! 

仲有.....就係我有無咁多體力 , 做唔做得呢分析咁多股票 ? 又或者係來來去去都係果幾隻 ? 

暫時 , 都係講住先啦 , 時間到就會發生架啦 .....U bet 




Yam 






 

沒有留言:

發佈留言