總網頁檢視次數

網誌封存

2022年1月1日星期六

2022 闕後語





2022 年 零時零分起卦分金定針








又是新一年的開始 , Yam Blog 又再無驚無險 , 過了第十三個年頭了

睇下上邊頂既 counter 人次 計算器 ( 連以前 yahoo Yam blog 同 Weshare Yam Blog , 加埋已過一千萬人次 )  , 幸運地又一次去到一個普世認同既 1.618283 數值兼 Angel Number  , 我無操控 counter 市場 , 個數字只反映左我地 [ Sync ] 到 natural law 而已 

2020 過去一年, 星星不說謊地.....大星既極度 [ 狹窄 ] 角度組合 , 令世上每一個人都變得 mean....計較 / 歸邊 / 偏激

在此狀態下 , 控制唔到自己既 , 都暴露了自己既弱點 , 因為佢地既立場同見地 , 對事物既看法都已較為主觀及極端 , 立場不容易改變下做出一些平常唔會做既行為 , 攪到自己出事

在 2019 時 , 我已經叫你地當自己瞓左覺就算 , 因為世事唔會有結論 , 亦唔會有乜 solution ......

在近年太陽黑子處於活動兩極化影響下 , 紫外線微弱 , 細菌既存活及繁殖變得活躍 , 要徹底消滅談何容易 , 希望你地自己保持衛生 , 提高自己既免疫能力 , 過度到太陽回反復原狀吧 

新一年有乜願望 ?   無 ...千祈唔好有 , 繼續瞓覺 , 吃飯 , 去廁所 , 其他野唔好理 , 唔好諗 .....因為我地仲未有足夠之力量及智慧去解決呢幾年既問題

等 .....可能係最好既冀望 ......等唔到既搵個膠袋笠頭自殺吧 .....sorry 

我係唔會因為想哄你開心講大話既 !!!


2022  繼續獻世 .....You are welcome 




Yam 







4 則留言: