總網頁檢視次數

網誌封存

2021年12月1日星期三

T Turn or 挾淡 ?

 








http://yamgroup2013.blogspot.com/2021/11/we-nail-that-turn-day-again.html


今天又係我地例牌要關注既 [ Fibo ] 轉勢日 , 會否借勢挾淡 ? 我睇唔通 

睇得通既 , 我去左學 [ 江恩棍 ] 咁出書 , 接受 on 9 經期日報訪問 , 去各地文盲地方演講 , 實實際際地開番個  Patreon  狗 up 收會員錢啦 

轉勢日贏幾十點就去酒店食早餐 , 叫人請假唔好番工 

跟住就係語言藝術地點左佢會員  [ 別人恐慌佢貪婪 ]  去買貨 , 但個市唔就穿左底唔知講乜 , 又叫人睇下邊個潮退出醜 , 及後再使出一招慣用既  [ 搬龍門 ] , 大聲疾呼最終的一跌 [ 可能 ] 會出現 .....可能喳.....唔一定架 

咁就係江恩專家啦 ...信佢啦 ....笨  , 話晒人地出過書架 ....笨多次啦笨

之前又話已經一早知道晒 [ 往後幾年 ] 市場會點走 , 幾時會見底頂 ( 不過唔會在視頻講 , 因為要留在月會益會員 ....收費講 )  , 點解轉頭連一個咁重要既災日子都唔知呢 ? 

我唔係專家都知啦 .....全球 Gann 友都知啦 .....佢唔知 !  佢自認江恩專家架 , 仲話人地話佢係先搵佢出書呀....賣 God 

江棍佢唔知既係乜野叫作口業後既折墮 ? .....現眼報 ? 

繼續攞江恩個名 / Natural law 個名去搵食呃錢啦 ......我地等睇野 , 應該陸續有呢 , 歷史上已有無數呢種扮懂 Gann 既人死在半途中

 



Yam 








沒有留言:

發佈留言