總網頁檢視次數

網誌封存

2021年10月7日星期四

人云我亦暈















人人講施政報告 , 我就唔想抄啦 ......

今天想講既係 [ 死局 ] 

世界上無論任何有生命既個體 / 物種 / entity  , 都有一個好似罐頭咁既 [ 期限 ] , 就如佛家講起承轉合 , 成住壞空 , 生住異滅 ......

香港既地產行業 , 大部份跟著香港大運一起走 , 地產行是在 1972 - 1976 之間開始紛紛成立及上市 , 至今 .....又係去到一個死數 ~ 45 年 ....占星學上既 hard angle 

恆基 , 就是於 1976 年上市 , 好似係現今擁有最多農地儲備既發展商 , 1976 + 45 = 2021 .....

好多 KOL 天天扮識睇樓市 , 錯左又日日搬龍門 , 死都想拗番生 , 其實樓市升跌就梗係睇 [ 出產 ] 啦 , 貨多樓市咪跌囉 , 貨少就當然升到上天啦 , 產能 ....一定係由地產商的 [ 規劃 ]  控制 !!!!

從週期去看 ( 有人又會扮識睇架啦 ) , 半個 45 ....就係 1998 年 ....當年樓市發生乜事大家都知啦 , 係唔知原因嗟 ( 而家知啦 )  , 1987 年 , 又係另一個 hard angle .....當然不能扭轉星星既力量啦 , 我覺得中央係有占星高手坐陣 , master time control 技術一流 !!!

KOL 有無料 , 其實好易知架嗟 , 睇幾集 , 聽下佢講乜 , 就可以決定駛唔駛再睇架啦 , 大部份都係廢既 ....浪費時間

當然 ,  我都係廢人兼樣衰既一個 , 所以至今都未開 channel 貧道.......

仲有一點....就係懶 ....我一天只駛一百元 , 炒一轉可以駛好耐了 , 暫時唔需要攪眾籌獻醜兼賣兿 

如果你人去到 hard angle , 就自己睇車啦 , 乜都唔好做 , 乜都唔好諗 , 天天過到日辰就算啦 , 你絕對鬥唔過個天 / 星星 .....係我既親身經驗話過我知 , 不過有人話人定勝天既 ...你咪試下囉 

買定個頭盔先好喎 , 力量唔講得小架 




Yam







沒有留言:

發佈留言