總網頁檢視次數

網誌封存

2021年10月26日星期二

道指近期轉勢時間

 



道指 YM daily chart 






老千最叻就係語言藝術 , KOL 最叻就係穿鑿附會

將呢兩種技巧混合 , 就成就了 [ 江棍 ] 預測 .......

只要用附近一個重要底頂 , 推往另一個頂部 , 則可得出將來可能轉勢既 [ 時間性 ] , 呢個就係用 [ 費波理論 ] 既分析員日常操盤既簡單技巧 , 呢 d 唔係乜野 [ 江恩 ] 野 , 唔好下下話用上江恩技巧咁穿鑿附會 , 明眼人一睇就知 , 只係用緊 fib ratio 

如圖所示 , 道指最近在今年 12 月頭及 12 月尾 / 1 月初就係一個時間窗所在 , 係唔係頂部 , 我真係唔知 .....

我只係想你地明白江恩野同普通用費波理論預測出既結果其實係有分別既 , 而 fib ratio 既 [ 弱點 ] 就係預測既 time frame 越細越失效 , 所以江棍就要預測 3 - 4 日一個 Turn 去掩飾失效 , 造成總有一個 T 在附近 , + /- 2 天又話岩既情況

真正既江恩預測轉勢 , 係唔會咁樣因時間窗細左而  [ 失效 ] 既 



Yam   








7 則留言:

  1. 你之前講美國末日和美國金融體系崩潰相關言論睇黎要收番.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個興盛左百幾年既體系 , 要佢死唔係一時三刻可以辦到 , 俾 d 時間大家啦 , 如果呢個預測係錯既 , 好多對沖基金要執了 , 言論 ~ 同炒家行為從來無直接關係 , 大跌市可以做好 , 大升市可以做淡 , why bother ......我地無收你月費 , 應該唔駛回水掛....hhhahahahaha

      刪除
  2. 你咪同果個江恩小強差唔多, 都係一個post 睇好, 過幾日又出post 睇淡, 再過幾日 trade what you see. 之後再推返自己所謂預測正確既 post. 天下烏鴉一樣黑, 有口話人無口話自己.

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪到你咁貧能 , 諗咁多野 , 仲要打咁多字 , 真係過意唔去 , 其實我同佢有好大分別 , 起碼我無收錢寫 blog , 又無收月會付費會員 , 更加無開 patron 做乞丐眾籌 , 最後就係我真係用江恩理論 , 而唔係用費波理論去呃人
      人家攪咁多野 , 搏出位出名 , 到最後咪又係為錢 , 都係想搵啖食 , 我連搵啖食既資格都無 , 要自己落場 , 好大分別 !!!
      即係代表左佢 trade 野搵唔到啦 , 要斬 member , 懂江恩技術 , 搵唔到食 , 都幾矛盾架

      刪除
    2. 聽講佢仲在視貧 [ 求 ] member 留低 , 求人信佢喎 , 懂江恩既 , 使咁低畏 , 咁不如不懂啦

      刪除
    3. 最後既一個重大疑點 , 就係佢從未同江恩一樣 , 公開摸 / 預測過即市底頂既時間性 .......咁即係唔係江恩野啦

      刪除