總網頁檢視次數

網誌封存

2021年9月12日星期日

Tks for yr passion ....All Blogger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 











我每個月都會收到  Google 寄給我的 Blogger 瀏覽報告 , 而我都會好仔細地了解 

我並無開通 Google 想我做既 [ 廣告 ] , 因為咁樣就等於出賣我既 blogger , 要佢地浪費無謂時間

Blog 內亦無好多留言 , 但依我睇到背後既報告 , 其實 .....天天在 Yam Blog 內瀏覽既人數 , 反而增加左 , 單日去到高峰既二千六百幾人 , 而地域 , 則已去到全個世界 , 瑞典突然入左第三名 , 令我費解 ? 

其實我已經考慮減少寫 blog 既次數了 , 市場 , 唔係揸就沽 , 無乜好講 ......... 講亦對大家無乜好處 

再講多既 ....就等於去 [ 作野 ] 吸引你地 , 已經不設實際了 

咁多年來 , 真的多謝咁多位在背後天天放一點時間在這 , 希望你地從呢個 blog 中, 搵到一點 enlightenment , 與及人生既起伏樂趣 




Yam  








沒有留言:

發佈留言