總網頁檢視次數

網誌封存

2021年9月29日星期三

[ 就完 ] 的宇宙

 















時代既進步 , 不旦令我地進入虛擬世界 , [ 元宇宙 ] 概念絕對可以令我地走入自我既天堂 

既然係咁 , 今天我就以身試法 , 開下眼界 ........

下午打開廚櫃 , 看似無乜野食 , 原來仲有一盒人地送既試食品 [ 開小灶 ] , 心想只是我地中學時代都吃過既石灰加熱飯盒 , 反正無野吃 , 不妨又試下 ......

經過祖國既改進 , 整過化學過程來得魔術化 , 只要將材料及石灰包加入清水後 , 盒內開始噴煙 .....無錯....係噴出來 ......此點將產品既質地即時 [ 神化 ] 左 , 打開了好奇的心 ....究竟 , 佢可以在盒內煮到幾好味呢 ? 

15 分鐘後 ( 說明書寫 ) , 走去用耳仔聽聽 , 佢仲係 [ 煮 ] 緊 .......再等多五分鐘 ....開蓋 

有點驚訝既感覺 ,  以前既石灰包產品 , 多數是熱力唔夠 , 攪到食品唔冷唔熱 , 好難吃 , 但今天呢盒鴛鴦火煱 , 溫度可以去到應該有 98 度 , 食品進口幾乎盪到 , 尅服了以前既弊病 , 食物包內 , 多菜少肉是預左既 , 因為成本問題 , 但對今天嗜肉者來說我反而覺得係佢既優點 , 似是茹素 , 湯既調味剛好 , 入口容易 , 值得一讚 , 今後 , 就算你去到北極 , 都可以輕嘗一下熱騰騰既火煱 , 迥味一翻

反正吃了太空食品 , 就不如再下一城 , 試下樽舊酒新樽野 ......乜味 ?  你想像下先啦 .....得閒先講你知 




Yam  






沒有留言:

發佈留言