總網頁檢視次數

網誌封存

2021年6月24日星期四

香港的前世今生 1841

 








香港前途 , 我十幾年前已經在 yahoo blog 講起 , 今時今日好多人話 [ 三元九運 ] 後的香港會點樣 [ 變 ] ?

我諗.....而家大家都好清楚 , 香港正式由一個殖民地主義城市歸入一個國家管理層面裡既特區政府 

其他野無乜改變 , 最重要既就係 [ 國家人民既安全 ]

有賴國安法 , 我地行出街唔會好似 60 年代咁被黑暴圍 , 被人收陀地  ( 唔好笑呀 , 上年先在香港馬路上發生過  , 大搖大擺咁話過路要收買路錢 ) , 開鋪頭營商既被人肆意倒亂 , 目的....咪又係收陀地 !!!   

話就係好正義為政治 , 為將來 , 其實係先為自己荷包 

如果呢班人得逞既話 , 我地可能倒退 60 年了 , 我就真係要諗移民啦 ,  當時話我地無乜野可以做既政府官員張生 , 當然係要近期落馬啦 , 因為以前既政務官 , 只係訓練出呢同市民協調架嗟 , 其他野都係學佢咁講 , 無乜可以做 , 反觀林鄭向中央求請 ( 你話求救咪求救囉 )  辦法解困 , 國安法遂能成為上方寶劍 , 救了香港一命  , 歷史就係歷史 , 事實就係事實 

[ 香港 ] 生出來就是三元不敗 , 是整個中國南來山脈之 [ 盡結 ] 穴 , 港口水深廣濶 ,  四面通達 , 幾十年來在國際上創造了舉足輕重之地位 , 國際知名 , 此點亦為各大國想據為己有控制既理由 

可惜既係....垃圾教育下既新一代既愚昧無知 , 反而成為了受人操縱之叛亂份子 / 內奸 , 係香港既一大可惜 , 俗語說富不過三代 , 現在香港到了第三代 ......應劫了

以前講過 180 年 ( 度 ) 後起碼要過多 15 年始見新貌旦生 , 我們....就用呢十五年作為休養生息 , 準備未來的日子吧 !

努力 , 加油 !!!



任癲狂居士......寫於二零二一年夏至後山邊茅廬  







2 則留言:

  1. 愚昧無知既人係將眼見既事實講成歪理,再將歪理合理化,推死香港/國家既咪就係呢D人。
    新一代係咪愚昧無知,我就真係唔知啦,但起碼佢地識分黑同白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑色裡有好多隻黑 , 白色裡又有好多層白 .....唔簡單架 , 畫過山水畫你就知啦

      刪除